جوک های جدید و داغ پـَـــ نــه پـَـــ

بعد از یک ساعت رانندگی رسیدیم دانشگاه رفتیم نهار خوردیم به دوستم میگم پاشو بریم . میگه بریم سر کلاس ؟
پـَـــ نــه پـَـــ  هوس نهار دانشگاهو کرده بوذم حالا بیا بریم خونه

فرستنده : 4جوک


11099

به دوستم میگم دنبال سایت میگردی نویسنده بشی ؟ میگه اره چطور مگه ؟ بهش ای دی مدیر یه سایتو دادم میگم بیا با این بابا حرف بزن کارت حل میشه ! میگه نویسنده میخواد میگم پ ن پ چوپان میخواد واسه گوسفنداش !

فرستنده : محمد هادی


11056

داشتم اتل متل توتوله گاوحسن چ جوره بابچه خوهرام بازی میکردم
خالم که یه خورده مذهبی و خشکه اومده میگه... این شعرو نخون ، زشته
رفت دوباره اومد گفت داری دوباره شعر میخونی؟
گفتم: پ نه پ ورژن اصلاح شدش رو میخونم
اتل متل صلوات...
گاوحسن زده قات...
هم دست داره هم آستین...
شیرشوبردن فلسطین...
بگیره زن مسلمان ازحزب ا... لبنان
اسمشو بذار حلیمه
چون چادرش ضخیمه

فرستنده : 09393xxx515 - میلاد/تهران


10927

زنگ آخر شده میخوایم بریم خونه ، پسره به معلم میگه : آقا کتابا رو جمع کنیم؟ من میگم پ ن پ پهنش کنید...

فرستنده : مجتبی م


10789

رفتم دکتر از منشیه می پرسم دکتر هست؟ میگه بله می خوایید برید پیششون؟ پـــ نه پـــ اومدم ببینم اگه این وقت شب هنوز تو مطبند، تلاش شبانه روزیشون رو سرمشق زندگیم قرار بدم و برم!

فرستنده : alireza 0123


10788

دارم چایی می خورم داغ بود سوختم داداشم می پرسه سوختی؟ می گم پـــ نه پـــ رفتم مرحله بعد!!!

فرستنده : alireza 0123


10787

مامان و بابام موقع جابه جا کردن مبل یکدفعه ولش کردند رو پام اشکم در اومده، تازه می پرسن دردت اومد؟ پـــ نــه پـــ از اینکه می بینم رابطه شما دوتا انقدر خوبه و با هم همکاری می کنید، دارم اشک شوق می ریزم!!!

فرستنده : alireza 0123


10786

دوستم میپرسه تو هم مثل من به طبیعت و دریا و گل و چیزای رمانتیک علاقه داری؟ پـــ نه پـــ من فقط به زباله دونی و آشغال و توالت عمومی و چیزای چندش آور علاقه دارم!!!!

فرستنده : alireza 0123


10683

سرمو کچل کردم میخوام برم خدمت دوستم دیده میگه میخوای بری خدمت ؟
پ ن پ سرم شپش داشت عمدا کچل کردم تا از دست شپش ها راحت بشم!
از ابهر

فرستنده : 09127xxx228 - از ابهر


10619

ماشینمو پارک کردم یهو یه ماشین اومد بهم زد و من هم 2 متر رو هم پرواز کردم و افتادم زمین یارو اومده میگه:(آقا چیزیتون شد؟) گفتم:پـَـ نـَـ پـَـ  تمارض کردم ! خودمو انداختم زمین داور پنالتی بگیره !!!

فرستنده : علیرضا


10618

کلاغ اولی :غار
کلاغ دومی:غار؟؟؟؟
کلاغ اولی : په نه په هتل پنج ستاره !!!

فرستنده : ma2


10604

مزن بر سر ناتوان دست زور...پ نه پ! بزن سنگ بر سرش از راه دور!!!

فرستنده : 09366xxx356 - رضا.ش


10587

دوستم تو خونه خوابیده بود داداشم اومد میگه خوابه؟ گفتم: پ نه پ رو اسکرین سیوره لگد بزنى روشن میشه!!!

فرستنده : 09362xxx143


10559

دارم با ماشین از کوچه رد میشم یارو با وانتش وسط کوچه وایساده! میاد بهم میگه میخوای رد بشی؟ میگم پ ن پ می خوام پشت تو پارک کنم...

فرستنده : پریسان


10499

داشتم یه گربه رو تو سبد می بردم صدای میو میوش کل خیابون رو برداشته بود …
دختره میگه گربس؟! پـَـــ نــه پـَـــ نهنگه اختلال ژنیتیکی پیدا کرده !!!

فرستنده : alireza 0123 





جوک های جدید و داغ   پـَـــ نــه پـَـــ





سایر مطالب بهرام لند:



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد